Poznaj najczęściej zadawane pytania:

Zakup szkoleń:

Dostęp do szkolenia jest przyznawany maksymalnie do końca roku, w którym dokonasz zakupu. 

Dostęp wygasa również w momencie wystawienia dla Ciebie certyfikatu.

Tak oczywiście. Podczas zakupu wprowadź dane swojej firmy. Fakturę VAT otrzymasz na podany przez Ciebie adres email.

Jeśli chcesz wykupić dostęp do szkoleń dla grupy osób np. pracowników swojej firmy skontaktuj się z nami. Przygotujemy dla Ciebie rabat i indywidualną ofertę.

Po dokonaniu płatności poprzez przelewy24.pl dostęp otrzymasz po zaksięgowaniu wpłaty o czym zostaniesz powiadomiony poprzez wiadomość e-mail. Zwykle trwa to maksymalnie kilkanaście minut.

Na podany przez Ciebie adres e-mail wyślemy wszystkie niezbędne dane do zalogowania się do platformy szkoleniowej. Otrzymasz również, krótką instrukcję korzystania z systemu. Jest on bardzo intuicyjny więc z pewnością nie napotkasz na trudności w realizacji szkoleń.

W przypadku pierwszego logowania do platformy zostaniesz poproszony o akceptacje regulaminu oraz uzupełnienie swojego profilu o nr. PESEL, który jest niezbędny do wystawienia Certyfikatu.

Nie ograniczamy godziny dostępu do szkoleń. Pamiętaj jednak, że zgodnie z ustawą nie możesz się szkolić więcej niż 8h dziennie. W przypadku gdy przekroczysz ten czas platforma automatycznie Cię wyloguje, a dostęp będzie możliwy dopiero następnego dnia kalendarzowego.

Certyfikat:

Tak. Certyfikat zawiera wszystkie niezbędne informacje wymagane ustawą i jest honorowany przez firmy ubezpieczeniowe jak i KNF. Mamy bardzo duże doświadczenie w obsłudze internetowych szkoleń IDD i zweryfikowane standardy ich realizacji.  

Certyfikaty wymagają podpisu elektronicznego. Podpisujemy je podpisem kwalifikowanym co wymaga ingerencji jednego z naszych pracowników. Dlatego ze względów logistycznych podpisu i wysyłki certyfikatów dokonujemy zbiorczo na początku każdego miesiąca i dostarczamy certyfikaty do wszystkich osób, które ukończyły szkoleń w poprzednim miesiącu.

Certyfikaty w postaci pliku PDF otrzymasz na swój adres e-mali podany podczas zakupu.

Certyfikat zawiera:

  • Twoje imię, nazwisko, datę urodzenia oraz nr. PESEL,
  • Rok w jakim szkolenie zostało odbyte,
  • Datę wystawienia dokumentu,
  • Listę ukończonych tematów wraz z ich czasem,
  • Łączny czas odbytego szkolenia,
  • Informacje o osobie odpowiedzialnej za przygotowanie materiału,
  • Nazwę firmy przeprowadzającej szkolenie,
  • Imię i nazwisko osoby wystawiającej dokument oraz jej cyfrowy podpis

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania? Napisz do nas lub zadzwoń.

kontakt@welearning.pl
+48 798 390 880

GLK Multimedia Sp. z o.o.
ul. Kamińskiego 17/19
90-229 Łódź